Terms and Conditions

POGOJI POSLOVANJA IN PODATKI O PODJETJU

Ime podjetja: KOPERNIK, informacijske tehnologije, svetovanje in storitve, d.o.o.

Raičeva ulica 46, 1000 Ljubljana
Davčna številka SI38667169
Zavezanec za DDV: DA
Matična številka: 6493548000
Direktor: Dmitrii Volodin
Osnovni kapital: 7.500 EURSubjekt je bil vpisan sodni register dne: 19.11.2013
Srg vpisa subjekta: 2013/44221
TRR odprt pri UNICREDIT BANKI SLOVENIJE SI56290000151080170

Elektronski naslov: [email protected]
Telefon: +38631292657
Zadnja osvežitev: 22.11.2018

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).

S spletno stranjo www.ugears.si upravlja podjetje Kopernik d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Na spletni strani je možna registracija, ki obiskovalcu olajša vsak naslednji nakup, saj mu ni potrebno vsakič znova pisati imena, naslova, itd. Nakup izdelkov je mogoč tudi brez registracije.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje www.ugears.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij 

(povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba ugears.si ažurira in spreminja pogosto in hitro.

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Preko bančnega nakazila (“po predračunu”, Plačilni nalog UPN, direct bank transfer)
  • Gotovinsko plačilo ob dostavi (lahko plačate nakup z gotovino ob prevzemu blaga). Velja samo ya Slovenijo. Ne velja za izdelke, ki niso na zalogi (“po naročilu”, na zalogi pri dobavniku).
  • Lahko plačate tudi za nakup z gotovino, če izberete možnost osebnega prevzema iz naše pisarne

Ponudnik kupcu izda račun, z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

Cene

Spletna cena velja za vse kupce spletne trgovine www.ugears.si . Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Postopek nakupa

1. Kako naj pripravim naročilo?
Izberite želene izdelke s pomočjo tipke »Dodaj v košaro«. Košaro lahko kadarkoli pregledate (»view cart«), preden dejansko opravite nakup. Ko imate vse želene izdelke v košari in ste pripravljeni na naročilo, kliknete tipko »proceed to checkout« ali »na blagajno«. Če niste registrirani uporabnik je potrebno napisati vse podatke, v nasprotnem primeru kliknete na »stalna stranka«. Če imate kupon za popust kliknete na tipko za vnos kode kupona. Nato vas sistem povpraša o želenem načinu plačila in načinu dostave. V primeru kakršnihkoli težav z oddajo naročila, nas lahko vedno pokličite na našo tel. številko 031 292 657 ali pa nas kontaktirajte preko elektronske pošte [email protected] .

  1. Ko je naročilo oddano, kupec in ponudnik prejmeta vsak na svoj elektronski naslov podatke o naročilu. Ponudnik za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave vedno pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko in še enkrat preveri pravilnost podatkov, naročila in načina dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  2. Od trenutka, ko je naročilo oddano na naši spletni strani, se dostava izvede v roku 1-3 delovnih dni. To je odvisno od izbranega načina plačila s strani kupca.
  • V primeru plačila preko bančnega nakazila (“po predračunu”, Direct Bank Transfer) bo rezervacija na izbrani izdelek veljavna tri dni – v tem času je potrebno izvesti plačilo. Izdelek vam bo poslan naslednji delovni dan po prejemu sredstev na račun spletne trgovine.
  • V primeru izbire načina plačila po prevzetju (gotovina) bo vaše naročilo poslano še isti dan, če je naročilo izvedeno pred 9:00 uro ali naslednji delovni dan, če je naročilo opravljeno po 9:00 uri. Ta način plačila ne velja za izdelke, ki niso na zalogi (“po naročilu”, na zalogi pri dobavniku)
  • Pri izbiri Pickup (osebni prevzem) bo rezervacija na izbrani izdelek veljavna tri dni. Boste lahko blago prevzeli že naslednji delovni dan po naročilu na spletni strani. Potrebno je predhodno obvestilo.
  1. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje. Če kupec izbere dostavo preko kurirske službe, ima kurir vedno pri sebi telefonsko številko kupca, da ga lahko obvesti o času dostave ali morebitnih zamudah.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 14 dneh, od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku.

Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri sledečih izdelkih:– pri spodnjem perilu/nedrčkih/zapečatenem blagu, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov ali če je potrošnik po dostavi odprl pečat.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Če je podjetje zamudilo z vračilom vplačil , mora potrošniku poleg zakonitih zamudnih obresti plačati še eno desetino prejetih plačil za vsakih dopolnjenih 30 dni zamude pri vračilu.

Vračilo blaga je možno v ohranjenem tržnem stanju (oznake, etikete, originalna embalaža, račun), brez znakov uporabe (odrgnine, umazanost, razpoke, itd.). Izpolniti morate anketo za vračilo/zamenjavo blaga, ki jo lahko dobite tukaj, in jo priložiti k blagu pri vračilu. Vračilo je možno preko Pošte Slovenija ali osebno (ob predhodnem obvestilu po tel. 031 292 657) na naslov: Kopernik d.o.o., Raičeva ulica 46, 1000 Ljubljana.

Garancija 

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Uveljavljanje stvarne napake

37. člen
(1) Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve.

(2) Napaka je stvarna:

1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
(3) Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
(4) Za odgovornost za stvarne in pravne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
37.a člen

(1) Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
(2) Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
(3) Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

37.b člen

(1) Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
(2) Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena.
(3) Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37.c člen

(1) Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
(2) V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
(3) Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Vrnjeni artikli

Vrnjeni artikli so artikli, ki so bili na Kopernik d.o.o. vrnjeni in imajo pomanjkljivosti (poškodovana embalaža, praske na ohišju, itd.). Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla je zapisano ob posameznem artiklu in tudi na računu.
Zaradi tega je spremenjeno tudi obdobje garancije, ki je ravno tako zapisano ob vsakem artiklu iz kategorije ‘Vrnjeni artikli’ in tudi navedeno na računu.
Artiklov, ki so kategorizirani kot ‘Vrnjeni artikli’ ni mogoče vrniti in zamenjati za enak, nov artikel brez doplačila, možna pa je zamenjava za enak ali drug artikel enake vrednosti (ali z doplačilom razlike). V primeru nedelovanja artikla je stranka upravičena do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za vse artikle ali garancijskega popravila.

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbena partnerja za dostavo pošiljk sta dostavni službi DPD in GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Pošiljko je mogoče prevzeti tudi osebno na naslovu: Raičeva ulica 46, 1000 Ljubljana, Slovenija.

Ob dostavi kupec prejme račun in garancijski list. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK:

V primeru, da ste prejeli od kurirja paket, ki ima poškodbo embalaže , katera je vidna ob sami dostavi paketa ali v njem manjka vsebina kaže znake odprtja,skrita poškodba (poškodba blaga,lom) vas prosimo,da nas takoj obvestite na tel: 031 292 657 sprožili bomo postopek
reklamacije kurirski službi. Prosimo vas, da paket pustite v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili). Prosimo vas,da tudi vrnete originalno embalažo!
Bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Varnost 

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno – zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, neželenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov. Celotna uporabniška seja v spletni trgovini teče v varnem načinu s pomočjo protokola HTTPS, ki uporablja SSL (Secure Sockets Layer).
Podatki se kodirajo s 256 bitnim ključem, še preden zapustijo vaš brskalnik, in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki. Sistem tako preprečuje, da bi kdo prestregel vaše podatke, ki jih pošiljate v spletno trgovino (gesla, osebni podatki ipd.).

Pri plačevanju s kreditnimi in plačilnimi karticami uporabljamo transakcijski sistem PayPal, tako da podatki o vaši kreditni oz. plačilni kartici po varni povezavi potujejo neposredno v avtorizacijski center in se v sistemu Spletne trgovine ne shranjujejo. Podatkov o plačilnih oz. kreditnih karticah ne hranimo.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-1.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Po prenehanju potrebe po vodenju osebnih podatkov, se podatki izbrišejo oziroma se uničijo nosilci podatkov.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Komunikacija 

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 Odzivi uporabnikov

Odzivi uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.

Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.

Varstvo otrok 

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

Ponudnik ne sme sprejemati naročila od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi zato imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov.

Ponudnik brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako ponudnik tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki.

Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova [email protected]. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru, da kupec/potrošnik ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe lahko:

1. v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošnikih sporov (v nadaljevanju: ZlsRPS) vloži pobudo za začetek postopka izvensodnega reševanja konkretnega potrošniškega spora pri Evropskem centru za reševanje sporov (v nadaljevanju: ECDR), mat.št. 6108890000, s sedežem v Ljubljani, Tomšičeva ulica 6, ki ga ponudnik priznava kot pristojnega izvajalca za reševanje potrošniških sporov. ECDR je pri Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo RS (v nadaljevanju: MGRT) registriran kot izvajalec izvensodnega reševanja potrošniških sporov in bo t.i. posredovalno-razsojevalni postopek (kombinacija mediacije in arbitraže), za katerega se je odločil ponudnik, izvajal v skladu s >Pravili ECDR o postopkih izvensodnega reševanja potrošniških sporov<, ki so objavljeni na spletni strani www.ecdr.si. Na ta način je kupcu/potrošniku zagotovljen hiter, enostaven in učinkovit način izvensodnega reševanja potrošniških sporov, saj je postopek zaključen praviloma v 30 dneh in je za kupca/potrošnika brezplačen (kupec/potrošnik krije zgolj stroške svojega morebitnega pooblaščenca). Pobuda za začetek postopka se vloži na obrazcu, ki je v elektronski obliki dostopen na spletni strani www.ecdr.si ali v papirni obliki na sedežu ECDR. Postopke izvensodnega reševanja potrošniških sporov vodijo nevtralni strokovnjaki, akreditirani pri ECDR, ki izpolnjujejo pogoje, predpisane z ZlsRPS in so vpisani v register izvajalcev pri MGRT.

Ponudnik v skladu z ZlsRPS objavlja tudi elektronsko povezavo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

2. vloži tožbo pri pristojnem sodišču po stalnem prebivališču kupca.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

Dmitrii Volodin, direktor